Перейти у каталог

Робочі години: Пн. - Пт. 10:00 - 18:00

moc.liamg%40pohs.ilneva

+38 (099) 502-63-22

Робочі години: Пн. - Пт. 10:00 - 18:00

moc.liamg%40pohs.ilneva

+38 (099) 502-63-22

Гарантія

Договірні гарантійні зобов'язання AVENLI.IN.UA

Продавець гарантує, що куплений виріб є працездатним та не містить виявлених механічних та інших пошкоджень на момент здійснення продажу. Комплектність виробів перевіряється під час купівлі.
Гарантія на продані вироби за умови дотримання умов гарантії передбачає безкоштовний ремонт виробу протягом гарантійного терміну, зазначеного в нашому гарантійному талоні, або його заміну на аналогічний за призначенням пристрій у разі неможливості ремонту.
Гарантія дійсна лише за наявності правильно та чітко заповнених документів, що підтверджують покупку (талон замовлення), та даного Договірного гарантійного зобов'язання, підписаного Покупцем, або фірмового гарантійного талона виробника із заповненими полями та розписом покупця.
Покупець зобов'язаний до початку введення в експлуатацію обладнання ознайомитися з Правилами його використання та гарантійного обслуговування, що містяться в інструкціях, що додаються до обладнання, та переконатися у відсутності зовнішніх пошкоджень.
Продавець не забезпечує гарантійне обслуговування поставлених виробів у випадках:
● ● втрати гарантійного талона (якщо виріб ним комплектується, крім виробів в OEM-поставці), наявності у ньому записів чи виправлень, зроблених не Продавцем;● розбіжності серійних номерів комплектуючих із зазначеними у гарантійному талоні (якщо виріб ним комплектується, крім виробів у OEM-поставці);● пошкодження або відсутності гарантійних стікерів Продавця на виробі чи комплектуючих;● наявності механічних пошкоджень (пам'ятості, відколи, глибокі подряпини, потріщені, сліди удару, вигин або перелом контактних ніжок, кріпильних місць тощо), а також зі стертим маркуванням виробів, нерозбірливими серійними номерами;● наявності ознак ремонту неуповноваженими особами (розтин блоків, слідів паяння, слідів механічних пошкоджень на гвинтах, порушення гарантійних пломб, заміни деталей тощо);● наявності пошкоджень, отриманих внаслідок аварій, впливу вогню, вологи, агресивних хімічних речовин, а також внаслідок дій третіх осіб або непереборної сили;● з ознаками горіння або димлення виробу (прогар струмопровідних елементів, мікросхем, плати, корпусу, ін.);● наявності ушкоджень, спричинених потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, комах тощо;● несправності, що виникла внаслідок використання неоригінальних витратних матеріалів;● виходу виробу з ладу з вини Покупця (у разі використання виробу не за призначенням, комерційної експлуатації виробу побутового призначення, неправильної установки та підключення, порушення правил експлуатації, зберігання та транспортування, викладених у посібнику користувача);● при неповній комплектації виробу, відсутності документації, що додається, драйверів, сполучних кабелів, кріплення та оригінальної упаковки, або з пошкодженою комплектацією;● роботи виробу з неліцензійними, несертифікованими чи зараженими комп'ютерним вірусом програмними продуктами;● невідповідності Державним стандартам параметрів електроживильних, телекомунікаційних та кабельних мереж та іншими зовнішніми факторами (кліматичними та іншими);● некоректної роботи з програмно – апаратною частиною виробу (перепрограмування Flash – Bios тощо);● а також у інших випадках, передбачених чинним законодавством України.
У разі потреби Продавець має право перед початком ремонту відправити обладнання на незалежну експертизу строком до 14 робочих днів, без урахування часу транспортування, до сертифікованого Сервіс-центру виробника для отримання висновку про причини виникнення несправності.
 Заміна виробу проводиться тільки в тому випадку, якщо вона не може бути відремонтована, на підставі укладання сертифікованого Сервіс-центру виробника. Термін гарант. ремонту, залежно від його складності, може становити 14 робочих днів або до 45 днів за домовленістю сторін без урахування часу транспортування.
 Обмін та повернення товару протягом перших 14 днів з дня покупки здійснюється якщо:
● товар новий, тобто який не був в експлуатації та не має слідів використання: подряпин, потертостей тощо;● програмне забезпечення не змінювалось, на лічильнику телефону не більше 5 хвилин розмови;● збережені: повна комплектація, ярлики, цілісність та всі компоненти упаковки, заводське маркування. 

Сервісний центр може відмовити у гарантійному ремонті через:

● порушення безпеки гарантійних пломб;● наявності механічних та інших ушкоджень, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб;● порушення правил використання, викладених у експлуатаційних документах;● несанкціонованого розтину, ремонту чи зміни внутрішніх комунікацій та компонентів товару, зміни конструкцій чи схеми товару;● неправильного заповнення гарантованого талону;● якщо серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінено, стерти або не може бути встановлений.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:

● природне зношування або вичерпання ресурсу;● випадкові ушкодження (дефекти, заподіяні клієнтом);● ушкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);● пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічне пошкодження, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів);● пошкодження, спричинені аварійним підвищенням або зниженням у мережі;● пошкодження, спричинені неправильним підключенням до електромережі;● пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або які виникли внаслідок з'єднання та підключення товару до інших виробів;● ушкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.